Viu la teva experiència “Pet friendly” a Barnasud

27 gener 2021

El Centre Comercial, ubicat a la localitat de Gavà, permet l'entrada de mascotes des del passat 29 de desembre

Gavà, 31 de desembre de 2020. – Aquest 2020 ha estat un any de canvis per als Centres Comercials, en el qual la millora de l’experiència del visitant, ha estat un dels factors més rellevants a destacar. En aquest sentit, el Centre Comercial Barnasud, situat a la localitat de Gavà, ha apostat per complementar la seva oferta comercial i oferir nous serveis per als usuaris i les seves mascotes gràcies a l’obertura de Kiwoko.

El passat 22 de desembre, el Centre Comercial Barnasud, gestionat per la consultora CBRE, va inaugurar l’obertura de la nova botiga Kiwoko, després d’haver realitzat una reforma parcial d’un dels Malls principals del centre. Amb l’obertura d’aquest operador en un local d’aproximadament 360 m², Barnasud complementa l’experiència de l’usuari i es posiciona en el sector com a Centre Comercial “Pet Friendly”, oferint tota classe de serveis per als usuaris i les seves mascotes. Com a novetat, els visitants del Centre Comercial podran accedir amb les seves mascotes a tots els espais de la Galeria comercial de la planta baixa i podran sol·licitar al Punt d’Atenció al Client el servei de préstec de corretges i morrions (en cas de races potencialment perilloses) gràcies a la col·laboració de Kiwoko.

Dins el pla estratègic de Barnasud pel 2021, s’inclouen diferents col·laboracions amb associacions sense ànim de lucre per promoure la conscienciació sobre la cura de les mascotes i l’adopció d’animals abandonats; així com la creació de nous espais al Parc Comercial destinats a ells.

Contacte Premsa: oriol.castella@cbre.com

Sobre Barnasud:
Situat a la població barcelonina de Gavà, el Centre Comercial Barnasud va ser inaugurat el març de 1995, el qual s’ha anat posicionant a la comarca com un referent pel que fa a l’experiència de compra i a l’oferta comercial. Actualment, el Centre Comercial està duent a terme diversos projectes de reforma per a la renovació de la imatge tant de centre com dels seus operadors.

Sobre Kiwoko:

Kiwoko és la cadena més gran de botigues d’animals d’Espanya i Portugal, amb un total de 142 establiments entre els dos països. Creada l’any 2007, inicia la seva activitat amb una missió clara: ajudar a millorar la vida de totes les mascotes. Durant més de deu anys d’activitat, Kiwoko s’ha professionalitzat en el servei ofert als seus establiments a través del millor assessorament de la mà d’un equip de més de mil col·laboradors i una àmplia gamma de més de sis mil productes especialitzats per a la cura de les mascotes. Tots els seus productes poden ser adquirits tant a les seves botigues com a la seva pàgina web www.kiwoko.com; sempre amb el compromís de preu mínim garantit. Així mateix, i amb l’ànim de cobrir totes les necessitats d’una mascota, s’han unit a centres veterinaris Kivet per tenir cura de la salut i imatge dels nostres millors amics.

No hi han comentaris, sigues el primer!